vineri, 24 iunie 2022

Cum se raporteaza presa din Romania la valorile Crestin-Conservatoare?

Desi nu ma uit aproape deloc la TV , implicit nici la jurnalele de stiri, totusi obisnuiesc sa-mi iau informatiile despre evenimentele mai importante de pe site-urile celor mai cunoscute trusturi de presa.
De-alungul timpului pot spune ca m-am convins in legatura cu nivelul de obiectivitate al acestora in ce priveste prezentarea informatiilor din reportajele/articolele de stiri.
Se pare ca jurnalismul obiectiv de alta data, a fost inlocuit cu un FAKE NEWS din ce in ce mai evident. Informatii inutile, exagerari, iar cel mai grav, falsuri grosolane.
Dincolo de acestea, am incercat sa inteleg cum se raporteaza fiecare trust media la valorile conservatoare, crestine si nationaliste.
DE UNDE AR TREBUI SA-SI IA UN CRESTIN INFORMATIILE despre ce se intampla in lume si in societate?
Am incercat sa raspund la aceasta intrebare oferind cate o nota pentru fiecare din cele mai importante 5 trusturi de presa romanesti. Initial as fi pus doar note sub 5 pentru toate, dar mi-am schimbat usor opinia zilele trecute cand citeam o stire despre o campanie pe care jurnalista Alexandra Pacuraru (Realitatea Plus) a facut-o pentru stoparea demolarii a mai multor biserici.
In urma campaniei Realitatea Plus, parlamentarii AUR au depus un proiect de lege in acest sens. Cel mai probabil cei de la putere v-or respinge in mod diabolic acest proiect, dar simplu fapt ca o televiziune laica de stiri a facut acest demers este de apreciat !
Cu o mica exceptie a Realitatii Plus, toate celelalte trusturi media sunt anti nationaliste, anti crestine, iar unele din ele chiar sustinatoare a unor curente globaliste , antichristice si “anti normalitate” venite din “cosul de gunoi“ al UE.
Totusi sa nu va imaginati ca cei de la Realitatea Plus ar fi niste aparatori ai adevaratelor valori si profesionisti media desavarsiti, NU, dar cand romanul are de ales doar intre "rau"si "foarte rau", intelep ar fi sa aleaga varianta mai putin grava !
In legatura cu celalalte trusturi media neincluse in acesta lista, acestea ar primi toate nota 2 !
Referitor la digi 24 , le-as fi pus nota 1, dar am realizat ca pentru vrajitorie si ocultism mediatic nu se da nici “punctul din oficiu”, asa ca le-am pus nota 0 (ZERO) .
Gandindu-ma la acest post si modul diabolic in care sunt prezentate stirile lor, nu-mi vine in minte decat cuvintele Mantuitorului Isus Hristos din rugaciunea domneasca:
“… SI NE IZBAVESTE DE CEL RAU…” !

 

Linkul catre stirea Realitatii Plus impotriva demolarii bisericilor  

https://www.realitatea.net/stiri/actual/succes-al-campaniei-realitatea-plus-pentru-salvarea-bisericilor-din-romania-de-la-demolare-proiect-de-lege-initiat-de-aur-inmanat-oficial-de-george-simion-la-legile-puterii_62b21c2efdc91d399c092192

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu